Nowy Rok. Już 2015.

Słucham teraz piosenki, ,,Jaki był ten dzień” grupy TURBO, to stary klasyk, a jakoś mi się przypomniał. Świetne słowa, które skłaniają do refleksji i przejmująca muzyka, która buduje klimat.

Chyba dziś wrócił do mnie, dlatego, że myślę o upływającym czasie, chwilach, wracam do wspomnień z minionego roku. Parafrazując można zadać pytanie:

,,Jaki był ten rok? Co darował co wziął…?

Czy coś zmienił, czy nie?”

https://www.youtube.com/watch?v=2WIsAX_Grzo

Jaki był dla Ciebie?

Mam zamiar dziś poświecić chwilę na przemyślenia, co mi się przydarzyło, co było dobre, co zastanawiające, jak porażki i smutki, które przeżyłam zmieniły mnie i jakie wnioski mogę z nich wyciągnąć z tych chwil, które już odeszły. Oraz jak zagospodarować przyszłe chwile, w co się zaangażować, co dać od siebie, jak pokierować swoim życiem by było takie, jakie chce.

Czy mam długą listę noworocznych postanowień? Nie. Ale mam marzenia, cele, które chce spełnić. Myśli, które chce zmienić na działania i decyzje, które wprowadzę w życie.

zmiana-pracy5Rozpoczynający się rok dla mnie to rok zmian. WIELKICH ZMIAN. Ale o tym, kiedy indziej.

change

 

 

 

 

 

Dziś Spełnienia, choć jednego Marzenia w tym Nowym 2015 Roku, radości z codziennego wstawania, bliskości dobrych ludzi, wdzięczności za możliwość rozmowy z przyjacielem i energii, która poniesie Cię przez życie.

A tak prywatnie to mam ogromnie mało czasu, przerwa świąteczna to dla mnie czas powrotu do domu, wyjazdu w różne miejsca, czas spotkań z przyjaciółmi, cieszenia się dniem codziennym i korzystania z możliwości wyspania się. Mam wiele pomysłów na nowe teksty, ciekawe tematy i myśli, którymi chce się podzielić, oraz kilka zmian na blogu, które sprawią, że będzie ciekawszy. Wszystko to wkrótce. Ciąg dalszy nastąpi….

Jeśli czytasz te słowa, podziel się swoimi myślami razem ze mną i napisz kilka słów od siebie w komentarzu;)

Kilka zdjęć ze świąteczno – noworocznych chwil;)

DSC05431-001
Pyszne pierniczki

 

DSC05421

 

DSC05458

 

DSC05679
Kielce nocą
DSC05640
Świątecznie

 

DSC05584
Słodkie przyjemności
DSC05535
Prezenciki – małe radości:)

 

 

Skomentuj

