Domowo

DSC09461

Powróciłam do domu. Po 2 miesiącach. To chyba mój najdłuższy czas bez odwiedzin w rodzinnych stronach. To powoduje, że całe moje życie chwilowo staje na głowie. Przekomarzania o choinkę, ,,czy tak dobrze, czy wystarczy bombek, a dlaczego nie działają światełka” i tak w koło. Szaleństwo w kuchni, czyli pieczenie, gotowanie i przygotowywanie wspaniałych pyszności. Widmo sprzątania i porządkowania szaf plus marudzenie, ,,że tego brakuje, a jeszcze kup tamto”. I jeszcze tyle do zrobienia.

To wszystko razem plus widmo zostawionej samej sobie pracy magisterskiej, pracy z tekstami oraz wciągającej ,,Gry o tron. Starcie królów”, którą namiętnie czytam powoduje, że na pisanie postów mam bardzo mało czasu, a pomysłów z każdym dniem przybywa. Mam nadzieję, że jutro znajdę chwilę, by popisać na spokojnie i dodać kilka ciekawy przemyśleń o życiu, Świętach i innych ważnych sprawach, które pojawiły się w mojej głowie.

Moja refleksja na dziś jest taka, że mimo kłótni (nieuniknione, prędzej czy później nastąpią), poganiania, tysiąca spraw do załatwienia, przekomarzania i wzajemnej irytacji o pierdoły, dobrze jest pobyć z rodziną!:) Mam wielką radość z tego, że jesteśmy wszyscy razem, że to kolejne przygotowania do Świąt i z każdym rokiem jest mniej zdenerwowania, a więcej wspólnej przestrzeni do rozmów. Lubię patrzeć na tą moją hałaśliwą gromadkę, ich widok wywołuje uśmiech na mojej twarzy.

Moje ostatnie muzyczne odkrycie:

https://www.youtube.com/watch?v=6T46AdXR328&index=3&list=PLyjv-N5lxdiRfpJotIhjzUfB0_s-eSCfy

Skomentuj

