Niedziela

DSC07714

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Choć dzień u mnie jest piękny, słoneczny i bardzo letni ja siedzę w domu. Dlaczego? Bo dopadło mnie małe choróbsko, rano obudziłam się z wielkim bólem gardła i zamiast pójść na spacer nacieszyć się słońcem, dzień spędzam na mini-chorowaniu.

Za to miałam więcej czasu na książkę i to nie byle jaką, a ,,Coaching, czyli restauracja osobowości” Macieja Bennewicza. Jak na razie jestem pod wrażeniem i książki i ćwiczeń w niej zawartych oraz bardzo ciekawych metaforycznych opowiadań, jestem już w połowie i pochłaniam ją coraz szybciej. Jak skończę opowiem co mi się w niej najbardziej podobało, a może znajdę jakieś minusy? Zobaczymy. Czekajcie na cykl recenzji, bo książki są moją wielką miłością i postanowiłam w niedługiej przyszłości stworzyć osobny dział na temat książek i samego czytania.

 

Mam nadzieję, że szybko wyzdrowieje, a dzięki mega opiece i troskliwości bliskich mi osób jest to wielce prawdopodobne:)

Cytat na dziś:

,,Książki są lustrem: widzisz w nich tylko to, co już masz w sobie.”

Carlos Ruitz Zafon

4 thoughts on “Niedziela

Skomentuj

